sobota, 3 maja 2014

Sezon 2 Rozdział 2

Czy ty wiesz?!
 

 Przyjaciele ze mną nie rozmawiają!.. A ja? Czuje się fatalnie, jeszcze na dodatek nie ma ENGIE! Tata mówi ,że Engi namieszała mi w głowie, i ,że on chce ją zwolnić! Zrobiłam mine i z odwagą powiedziałam " Jeśli ją zwolnisz, to ja pójde z nią" Tata zaczął się śmiać! A gdzie pójziesz?
Yyy... NIEPOWIEM! Bo mnie znajdziesz! 
I przyszła Jade, Germann nie krzycz na Violę, ona jest jeszcze nastolatką!
Ach, tata poszedł.
Jade, kocham Cię, kiedy ożenisz się tatą? Oj kotku
niewiem-westchnęła Jade.
A teraz-idz spać.
Dobrze...:) 

Gdy rano wstałam powitała 
mnie Jade,ale ze smutną miną!:(
Kotek! Viola! Wstawaj! 
Violetta- CO SIĘ STAŁO!? :O
Jade- Engie miała wypadek!
Violetta- Poważny? COŚ SIĘ STAŁO!?
Jade- Niewiem szybko! WSTAWAJ UBIERAJ SIĘ! JEDZIEMY DO SZPITALA!!!
Violetta-OK.:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz