sobota, 3 maja 2014

Rozdział 5 |Sezon 2|

Ktoś się za mnie przebrał!
Zagadka będzie rozwiązana!

Jeju! Ja tego nie zrobiłam! Niewiem kto, ale nie JA!
Może ktoś się za mnie przebiera?!
Ych... Jutro pójde do studia i to wszystko ROZWIĄŻĘ!

Na zajutrz...

W studiu....

 Musze przyglądać się czy ktoś jest podobny do mnie!
Tu nikogo takiego nie ma... A TAM>? JEST KTOŚ TAKI!


Jest podobna tylko ma rude włosyyyy!
Ej! TY JAK SIĘ NAZYWASZ?!
Ja? Lily.
MAM CIĘ!

Pół godziny po...
 Violetta zebrała wszystkich i pokazała że to nie ona, i ,że chce się  z wszystkimi pogodzić.

Viola- Fran, Cami To nie ja!
Fran- Sory Violu, ale myślałam ,żę to ty, przecież mogłaś sobie pofarbować włosy, no nie?
Viola- Tak, już nieważne, idziemy do mnie!?
Cami- Ja też moge?
Viola- JASNE CHODZCIE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz