sobota, 3 maja 2014

ROZDZIAŁ 1 |2sezon|

      JA Z TĄD JADE!

  Wkońcu! Jestem z Leonem! Jest! Wkońcu!
Niemoge się doczekać kiedy mnie odwiedzi! Może... Zadzwonie do niego! 


Violetta- Hallo? Leon?
Leon- Co ty znów chcesz? 
Violetta- No przecież jesteśmy razem, chciałam spytać czy przyjdziesz do mnie!
Leon- Słucham? Po tym co mi zrobiłaś?
Violetta- Ale jak? Co ja Ci zrobiłam!?
Leon- Violetta, niechce Cię znać, mam szczęście ,że wyjeżdźam! 
Violetta- Ale...?
Leon- Paa!
Violetta-...


Ale co ja mu zrobiłam? Przecież... Zkończyły się wakacje, od wakacji go nie widziałam! Nic nie mogłam mu zrobić! ... CO jest!? 
ANGIE! Pomóż MI!
Och... Zapomniałam Angie wyjechała do Francji. I co teraz!?
Musze się komuś wygadać! Inaczej nie zasne! 
O! Może Fran!?
Violetta- Możesz gadać?
Franceska- Niezabardzo, z tobą nigdy, za to co zrobiłaś!
Violetta- Ale co? CO JA ZROBIŁAM!?
Piiiiiiii....
ROZŁĄCZYŁA SIĘ!:(

A może Cami wie o co chodzi!
Zadzwonie do niej, mam na dzieje ,że mnie wysłucha!
Drrryyyyyyyyn!
Violetta- Hej!
Mama Camili- Violetta odczep się od mojej córki!
Violetta- Ale co ja zrobiłam!?
Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....

Ja już nie wiem... CO JA ZROBIŁAM!
Przecież, byłam na wakacjach z tatą, a przed wyjazdem nic nie zrobiłąm, po wyjezdzie też nie! Byłam tylko w domu!!!
Ach...Dobrze ,żę Engie jutro przyjeżdza! A jak ona będzie zła?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz